رفتن به محتوای اصلی

شرکت بهین سبزآوران توس

این شرکت  در سال 1379 تاسیس و با بیش از دو دهه تجربه، با بکارگیری فناوری، خلاقیت و هنر، برای اولین بار در ایران فناوری سه بعدی سازی و ایجاد تصاویر مجازی و لیزری را همسو با فرهنگ ایرانی ارائه می نمایند.

با ما تماس بگیرید

Email: 3dbst.ir@gmail.com
Phone: 09120315689
آدرس: تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان پلاک 31، برج ایکیاس، واحد 6 

موقعیت مکانی ما

استراتژی و تکنولوژی های بهین سبزآوران توس

چشم انداز:

دارنده مقام برتر صنعت مجازی سازی در کلیه کشورهای دنیا و اختصاص این مقام به کشور عزیزمان ایران

ماموریت :

ارائه محصولات پیشرفته مبتنی بر فناوری نوین مجازی   و جایگزین سازی این صنعت در کلیه حوزه هاو مراکز دولتی،اداری،آموزشی و شخصی جایگزین اشیا و مدلهای واقعی  با تاکید بر مدیریت دانش

استراتژی:

استراتژی های این شرکت جهت نیل به اهداف عبارتند از:

ارتقاء سطح علمی  و استفاده از به روز ترین دانش دنیا و پرورش نیروهای متخصص با حد اکثر مهارت

ارتقاء سطح کیفی محصولات از طریق به کار گیری آخرین تکنولوژی های روز و دانش کاربردی

جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه محصولات به روز ،با بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش

بهبود و بهینه سازی زیر ساختها جهت افزایش بهره وریَ

تکنولوژیهای نوین مبتنی بر صنعت مجازی این شرکت عبارتند از:

 

فناوری تری دی مپینگ

 

3d mappingیک تکنولوژی نوپا ودرعین حال بسیار پیچیده وپیشرفته جهت ارایه تصاویر مجازی روی سطوح فیزیکی مختلف در فضاهای بازو بسته میباشد. این تکنولوژی، موضوعات و سوژه های متفاوت را متناسب با ساختار سطح و به شکل سه بعدی، به گونه ای ارایه مینماید که موجبات دریافت حسی صد در صد واقعی از محیط را در مخاطب فراهم میاورد.

 

تکنولوژی مذکور متشکل از دو جزء صدا و تصویروبه شرح ذیل میباشد.

الف- تصویرکه از اجزای زیر تشکیل شده است:

تصاویر مجازی متشکل از اجزای زیر است:

  1. Content
  2. Mapping
  3. Projection hardware
  4. Surface
  5. محتوا یا content:

برخلاف ویدئوهای معمولی محتوای پروژه 3D Mapping بستگی به رویداد مورد نظر جهت ارائه داشته و باید مختص قالب سطح مورد نمایش باشد و برای همان سطح خاص طراحی شده باشد. این نوع  محتوا می تواند شامل هر گونه رخدادی از قبیل یک قطعه پویا نمایی ، ویدئو، آثار هنری، رویکردهای خاص، تبلیغات و…باشد

بطور معمول، رویداد یک داستان در سکانس های مختلف و با کمک معماری سطح، پویا نمایی و صدای هماهنگ روایت می شود. بطور میانگین زمان اجرای هر محتوا حدود 10دقیقه می باشد.

ساختار این فیلم  به جهت ارایه تصاویر مجازی با قابلیت   ایجاد ذهنیت احجام  واقعی بیننده،  در لایه های مختلفی ایجاد و آماده تعریف  در نرم افزارهای تخصصی این تکنولوژی میگردد.

 

 

2- Mapping

این مرحله شامل دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری میباشد:

در این بخش  مپینگ ،هر پیکسل (در حالت معمول چیزی کمتر از یک سانتی متر)  توسط نرم افزارهای خاص و تخصصی بر سطح انتخاب شده منطبق میگردد.

یکی از مهمترین آیتمها در این مرحله حساسیت زمان به جهت الزام اجرا در زمان واقعی بصورت real time  و توانایی تنظیم صدا و تصاویر است که این مهم با استفاده از   سخت افزارهای قوی و تخصصی قابل حصول است. علاوه براین با توجه به رزولوشن بسیار بالای  خروجی و لایه های متعدد  آن و تقسیم  تصاویر برروی چند پروژکتور،  ملزم به استفاده از سیستمهای سخت افزاری بسیار قوی مجهز به طراحی  ویژه  جهت  اجرای این تکنولوژی  میباشیم.

3-   projection hardware یا سخت افزارهای پروژکشن

سخت افزارهای مربوط به این تکنولوژی  پرژکتورها میباشند.

عملاً تصاویر 3بعدی به دو صورت قابل پخش بوده که شباهت بسیار زیاد آنها باعث ایجاد گمراهی در کاربران می شود.

در این نوع پخش که به آن Full 3D می گویند، تصاویر به صورت کاملاً سه بعدی نمایش داده میشوند وکاربر با چشم غیر مسلح میتواند به راحتی تصاویر را به صورت سه بعدی مشاهده کند. این ویژگی موجب رویت همزمان تصاویر سه بعدی توسط افراد در زوایای مختلف و بدون هرگونه محدودیتی میگردد.

اجرای پروژه  3D Mapping به دلیل نیاز به حجم بسیار بالای نور و قدرت بسیار زیاد در بحث تفکیک رنگها و شفافیت  آنها فقط با استفاده از ابر پروژکتورها موجود در جهان ،قابل اجراست.

 

 

  • سطح و یا Surface

فضای فیزیکی و قابل رویت بیننده جهت اجرای 3D Mapping را  سطح می نامیم و اینکه هر چیزی میتواند به عنوان سطح در 3D Mapping استفاده شود  از هر گونه سطحی با شرط  تهیه محتوای مناسب و تخصصی، میتوان به عنوان سطح اجرا بهره جست. معمولا برای نمایش 3D Mapping از معماری و خطوط جدا کننده  سطح بر اساس خلاقیت و بازی با نور استفاده می شود.

ب.صدا

در این بخش  اثر سیستم صوتی بر درک عمیقتر و واقعی تر  بیننده همراه بر اثرات تهییچ پذیری  غیرقابل وصف  تری دی مپینگ، نمودار میگردد.

توان و قدرت  سیستمهای صوتی همراه با  صداهای لایه ای سینک شده با لایه های تصاویر مرتبط با سوژه،  به  ایجاد حس واقعی  این تکنولوژی  در مخاطب   کمک شایانی مینماید.

 

کاربردهای تکنولوژی 3d mapping

از این تکنولوژی در حوزه های مختلفی میتوان بهره جست.فناوری مذکور کاربردهای متفاوتی در فیلدهای مختلف فرهنگی،علمی،سیاسی،تبلیغاتی،آموزشی،مذهبی و…. دارد.

 

 

 

فناوری هولوگرافیک

دراین فناوری ،تصاویر به صورت سه بعدی در فضای داخل باکسی شیشه ای پرزنت میگردد و به بیننده حس واقعی بودن محصول و یا فرایند داخل باکس را القا میکند.  این تکنولوژی در فیلدهای مختلف نمایشگاهی جهت معرفی همزمان کلیه محصولات  و نیز فرایندهای مرتبط با تولید و خدمات و دیگر فعالیتهای شرکت در واقعی ترین شکل ممکن و در حداقل فضا و همچنین در کلیه پروژه های تبلیغاتی، آموزشی ، هتلینگ ،پروژه های مسکونی،اداری و انبوه سازی، دفاتر فروش و سیستم های مدیریتی و…. دارای  کاربریهای متفاوت میباشد.

انواع فناوری هولوگرافیک

1-هولوباکس مجازی ساز چهار  وجهی :متشکل از یک  باکس   شیشه ای چهار وجهی در ابعاد متناسب با محیط که تصاویر لوگو ی شرکت و یا سازمان ،کلیه فعالیتها، محصولات و خدمات و نیز فرایند ساخت و تولید محصولات ، مرحله به مرحله  به شکل سه بعدی و معلق در فضا ی 4 بعدی به نمایش در میاید.

2.هولوباکس مجازی ساز سه وجهی  در ابعاد مختلف که از یک باکس شیشه ای  تشکیل گردیده که تصاویر لوگو ی شرکت و یا سازمان ،کلیه فعالیتها، محصولات  و نیز فرایند تولید محصولات مرحله به مرحله  به شکل سه بعدی و معلق در فضا ی  3 وجهی  به نمایش در میاید.

3-باکس مجازی ساز تک وجهی در ابعاد متفاوت که از یک باکس شیشه ای  تشکیل گردیده که تصاویر لوگو ی شرکت و یا سازمان ،کلیه فعالیتها، محصولات و نیز فرایند تولید محصولات مرحله به مرحله  بصورت  سه بعدی و معلق در فضا  داخل فضایی تک وجهی به نمایش در میاید.

4-نمایشگر در ابعاد متفاوت و هماهنگ با سایز و شرایط محیط  که در این تکنولوژی بدنه  و کلیه بخشهای مد نظر (دیوار و یا شیشه)  با اشکال دلخواه( منحنی، زاویه دار و…) تبدیل به نمایشگر، با  کیفیت بالا   جهت ارائه فیلم، تیزر  و دیگر تبلیغات مجموعه میگردد.

 

5-نمایشگر شفاف و همرنگ با  محیط جهت ارائه  لوگو و برند ، معرفی نام سازمان و یا  شرکت  و دیگر تبلیغات  بصورت معلق در  روی شیشه

6-ماکت مجازی جهت ارائه  ماکت  ساختمانها و مراحل ساخت آنها   بصورت  سه بعدی، حجم دار  و مجازی در  باکسهای شیشه ای

7-رسپشن مجازی که فرد مجازی  سخنگوییسنت  که جهت اعلام خوش آمد، تبلیغات سازمان و شرکت، اعلام  مناسبتها   و غیره  بکار میرود

8-مجری  مجازی  که افراد و سایر  موارد در ابعاد و اندازه های واقعی  بصورت سه بعدی  و حجم دار در فضای واقعی  قابل ارائه میباشند

9-آکواریوم مجازی نوعی آکواریوم است که با استفاده از  تکنولوژیهای خاص  دارای عمق  ژرف و بی انتهای اقیانوس  بوده که  کلیه تبلیغات  ،لوگو و  فرایندهای  شرکت و یا سازمان در این محیط به شکل سه بعدی   و حجیم به نمایش در میاید.

برگشت به بالا